ابحث عن ما تريده

بالفيديو| تعليق صااروخي من يوسف الحسيني على صراخ محمد مرسي في القفص اثناء المحاكمة


بالفيديو| تعليق صااروخي من يوسف الحسيني على صراخ محمد مرسي في القفص اثناء المحاكمة


يوسف الحسينى  مرسى وهو بيقول للقاضى انت مين قوللى انت عارف انا فين بيفكرنى بمحمد سعد فى فيلم كركر
محمد مرسي انت مين ياعم 

محاكمة محمد مرسى
محاكمة محمد مرسى اليوم
محاكمة محمد مرسى كاملة
محاكمة محمد مرسى 4/11
محاكمة محمد مرسى 28\1\2014
محاكمة محمد مرسى اليوم كاملة
محاكمة محمد مرسى مباشر
محاكمة محمد مرسى كامل
محاكمة محمد مرسى الجزيرة
محاكمة محمد مرسى 4 نوفمبر
محاكمة محمد مرسى 28 يناير 2014
محاكمة محمد مرسى الاخيرة

مرسي يصرخ فى القاضي وبيقوله "انت مين ياعم انت " انا رئيس الجمهورية و يصف قاعة المحكمة بـ" الزبالة"
بالفيديو مرسى يصرخ فى وجه القاضى: انت مين قوللى انت عارف انا فين
مرسي أثناء محاكمته صارخًا: " انت مين قوللي" ... والقاضي يرد
محاكمة مرسي : محمد مرسي منفعلا يقول للقاضى انت مين ؟ انت عارف قولى انت عارف انا فين
مقطع كوميدي هتموت من الضحك على محاكمة محمد مرسي اليوم "انت مين انت" مسخرة
محاكمة مرسى المعزول _ يبكى وينهار ويصرخ على القاضى "انت مين ياعم انت عارف انا فين "
مرسي يصرخ في وجه القاضي : انت مين قولي .. أنت عارف أنا فين !
مرسى يصرخ لقاضى المحكمة: انت مين يا عم انت وانت مش عارف انا مين
مرسي يصرخ في وجه القاضي "انت مين ياعم "
محمد مرسى يصرخ من داخل القفص الزجاجى انت مين والقاضى " انا رئيس محكمة مصر "
مرسي يصرخ في القفص ويقول للقاضي انت مين قولي انت تعرف انا مين


يوسف الحسيني هيتجنن بعد ان اغلق الزند الهاتف في وجهة علي الهواء
يوسف الحسيني في برنامج الحكم بعد المزاولة
يوسف الحسيني يعترف ان العسكر استغلوا انحياز الاعلاميين ضد مرسي والآن يقمعوا رأيهم
يوسف الحسينى وباسم يوسف
يوسف الحسيني السوريين
يوسف الحسيني قبل الثورة
يوسف الحسينى السادة المحترمون 
يوسف الحسيني وطوني خليفة
يوسف الحسينى يهدد 
يوسف الحسينى يبكى على الهواء